Na czas pandemii wstrzymana zostaje bezpośrednia obsługa klientów w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Krótkiej 4c.
Jak informują miejscy urzędnicy, kontakt z pracownikami ośrodka jest możliwy tylkodrogą telefoniczną, listownie lub drogą elektroniczną.
Wnioski należy przesyłać drogą listową lub elektroniczną (empatia.mpips.gov.pl , epuap.gov.pl). Formularze są dostępne na stronie internetowej. Wyjaśnienia co do wymaganych załączników można uzyskać telefonicznie; korespondencję, w tym wnioski o świadczenia, można również wrzucać do skrzynki podawczej w przedsionku DDS przy ul. Powstańców Wielkopolskich 30 w dni robocze w godzinach od 9:00 do 13:00.
W sprawach wyjątkowych, w których bezpośrednia obsługa klienta jest niezbędna, uruchamia się Tymczasowy Punkt Obsługi Interesanta w budynku DDS przy ul. Powstańców Wielkopolskich 30. Obowiązuje rejestracja telefoniczna; ograniczenia w bezpośredniej obsłudze nie zwalniają z obowiązku niezwłocznego powiadamiania Ośrodka o zmianach sytuacji rodzinnej lub dochodowej oraz innych okolicznościach mogących mieć wpływ na prawo do pobieranych świadczeń.
Wągrowiecki MOPS będzie funkcjonował zgodnie z tymi zasadami przez cały okres obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 lub do odwołania.
Źródło: wagrowiec.eu