Urząd Gminy Damasławek oferuje zatrudnienie na pół etatu.
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Zadania to przede wszystkim utrzymywanie czystości i porządku wewnątrz budynku urzędu.
Wymagane dokumenty:
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje, itp.) w związku z pracą na aplikowane stanowisko,
oświadczenia kandydata ubiegającego się o zatrudnienie:
– o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
– o niekaralności, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i skazany za umyślne przestępstwo skarbowe,
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (zapis: „poświadczam zgodność kserokopii z oryginałem”, data oraz podpis).
Informacja o warunkach pracy:
Pół etatu, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. od 15:30 do 19:30.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Damasławek (pok. nr 2) lub pocztą na adres urzędu: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko sprzątaczki” do 8 grudnia 2020 roku do godziny 15.30.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-26-86-332.