Z początkiem lutego na terenie Wągrowca rozpoczęło się roznoszenie decyzji wymiarowych w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego na rok 2025.
Decyzje te dostarczają podatnikom osobiście pracownicy Urzędu Miejskiego.
Urzędnicy mogą zapukać do drzwi mieszkańców w dni powszednie oraz w soboty i niedziele w godzinach od 9:00 do 20:00. Osoby odbierające przesyłki są poproszone o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru. W przypadku nieobecności adresata w domu, dokument może zostać przekazany dorosłemu domownikowi lub sąsiadowi, który zobowiąże się do dostarczenia go właściwej osobie.
Roznoszenie decyzji podatkowych potrwa do 28 lutego 2025 roku. Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem poczty polskiej.
Drogą pocztową przekazane zostaną także decyzje wymiarowe dla podatników, którzy wskazali adres do korespondencji poza obszarem Gminy Miejskiej Wągrowiec.
Uwaga! Osoby dostarczające dokumenty nie pobierają żadnych opłat. Ich zadaniem jest jedynie wręczenie przesyłki. W razie potrzeby mieszkańcy mogą poprosić doręczyciela o okazanie identyfikatora.
***
Przy okazji roznoszonych decyzji podatkowych wągrowczanie otrzymają również zaktualizowane ulotki informacyjne na temat nowych – wprowadzonych od 1 stycznia br. – zasad segregowania odpadów.
Źródło: wagrowiec.eu