Od dłuższego czasu to mobilne biuro z różnych przyczyn było u nas nieczynne.
Spółka ENEA, która w ostatnich latach prowadziła w Wągrowcu Mobilne Biuro Obsługi Klienta, poinformowała dzisiaj, czyli w środę 17 grudnia o zakończeniu funkcjonowania tej usługi od 1 stycznia 2026 roku.
– Decyzja ta wynika z przeprowadzonej analizy projektu pilotażowego mBOK, która wykazała malejące zainteresowanie tą formą obsługi. Jednocześnie zauważalny jest dynamiczny wzrost liczby klientów korzystających z nowoczesnych kanałów kontaktu – Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK), strony internetowej oraz infolinii – czytamy w piśmie spółki ENEA skierowanym do burmistrz miasta.
Mobilny Punkt Obsługi Klienta nie będzie również czynny w ostatni w tym roku roboczy czwartek, 18 grudnia, z powodu poważnej awarii pojazdu ENEI.
Jednocześnie ENEA przypomina, że jej konsultanci są dostępni telefonicznie, przez eBOK i formularze kontaktowe na stronie internetowej. Klienci mogą również korzystać z dostępnej sieci stacjonarnych Biur Obsługi Klienta ENEI zlokalizowanych w regionie.
Źródło: wagrowiec.eu