Od wczoraj, czyli 27 października do 11 listopada Koleje Wielkopolskie realizują wśród pasażerów badania jakości świadczonych usług.
Kwestionariusz z pytaniami dostępny jest online, co oznacza, że można go wypełnić w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. Badania są całkowicie anonimowe, a samo wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut.
– Opinie pasażerów są kluczowe dla budowania naszej oferty, dlatego badania satysfakcji klientów prowadzimy cyklicznie, każdego roku – wyjaśniają pracownicy KW.
Dodajmy, że badania prowadzone wśród pasażerów mają na celu zebranie informacji dotyczących m.in. preferowanych form zakupu biletu, oceny rozkładu jazdy pociągów, czy względów decydujących o wyborze pociągów KW.
– Zachęcamy wszystkich naszych pasażerów do udziału w badaniu, ponieważ uzyskane opinie i wnioski pomogą nam w procesie doskonalenia oferowanych usług. Wypełnienie przygotowanej ankiety zajmuje jedynie kilka minut, a uzyskane wyniki pomogą nam zidentyfikować obszary, w których możliwe będzie wprowadzenie usprawnień, aby lepiej dostosować nasze działania do potrzeb podróżnych oraz ukierunkować dalsze działania rozwojowe.
LINK DO ANKIETY:
Źródło: Koleje Wielkopolskie