Burmistrz Miasta i Gminy Skoki właśnie ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Skoki.
Chodzi o stanowisko podinspektora ds. gospodarowania mieniem komunalnym.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie wyższe. Znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, KPA, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Umiejętność pisania pism w sposób logiczny, uporządkowany i kompletny, umiejętność czytania map, biegła obsługa komputera.
Kandydat na stanowisko urzędnicze musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Ponadto kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat otrzyma następujące warunki pracy:
Umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem, następnie po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu kończącego służbę przygotowawczą (dotyczy osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym) lub po uzyskaniu pozytywnej opinii przełożonego, umowę o pracę na czas nieokreślony.
Praca w godzinach pracy urzędu, zasadniczo w budynku urzędu, z koniecznością wyjazdów na teren gminy. Praca związana jest z obsługą interesantów.
Dokumenty aplikacyjne powinny byś własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do 7 sierpnia na adres: Urząd Miasta i Gminy Skoki, ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki; Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. gospodarowania mieniem komunalnym).
Źródło: gmina-skoki.pl