Urząd Miejski w Wągrowcu prowadzi nabór na dwa stanowiska urzędnicze. Wybrani kandydaci zostaną zatrudnieni na zastępstwo już od początku listopada.
W pierwszym z naborów urząd miejski poszukuje na zastępstwo specjalisty ds. podziałów geodezyjnych, nabywania nieruchomości i odszkodowań w wymiarze czasu pracy 4/5 etatu. Do jego obowiązków należeć będzie m.in.: prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących podziałów i rozgraniczania nieruchomości, prowadzenie postępowań scaleniowo-podziałowych, realizacja zadań dotyczących gospodarki gruntami oraz prowadzenie spraw związanych z obsługą geodezyjną i wyceną nieruchomości.
Urząd miejski poszukuje również na zastępstwo osoby na stanowisko urzędnicze ds. najmu i dzierżawy nieruchomości oraz sprzedaży lokali. Do jej obowiązków należeć będzie m.in.: prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych, prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem i wydzierżawianiem nieruchomości gminnych, prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulic oraz numeracji porządkowej nieruchomości, przygotowywanie i przekazywanie do Wydziału Finansowego deklaracji dot. podatku leśnego i podatku od nieruchomości od gruntów gminnych oraz prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg na terenie miasta Wągrowca.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru na oba stanowiska znajdują się na stronie internetowej wągrowieckiego BIP w zakładce „Nabór pracowników (oferty pracy w Urzędzie Miejskim)”.
Termin składania dokumentów na oba stanowiska urzędnicze upływa 23 października o godz. 14:00.
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt osobisty – pokój 101 I piętro w budynku Urzędu Miejskiego w Wągrowcu ul. Kościuszki 15a lub telefoniczny pod nr 67 268 03 03 lub 603 203 343.
Źródło: wagrowiec.eu