Ruszył nabór na stanowisko kierownika wydziału ochrony środowiska i gospodarki odpadami.
Wymagania niezbędne to m.in. obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowane stanowisko, wykształcenie wyższe w kierunku: ochrona środowiska, ekologia, gospodarka odpadami, prawo, administracja, zarządzanie, co najmniej 5-letni staż pracy, prawo jazdy kat. B.
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór – Kierownik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami” (na kopercie należy podać: imię i nazwisko oraz adres do korespondencji) w terminie do dnia 15 listopada 2022 r. do godz. 12 00.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15a albo złożyć w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a – parter Punkt Informacyjny.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie terminu nie będą rozpatrzone.
WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW NA TEMAT KONKURSU TUTAJ:
Źródło: BIP Wągrowiec